Sváteční oddílová výprava do Kamenného Malíkova

Kontakt na nás

28. - 29. 10. 2005

Sváteční oddílová výprava do Kamenného Malíkova

Dne 28.10.2005 v pátek jsme se skautem vyrazili na chatu bývalého člena DVOJKY Čerta do Kamenného Malíkova. Ve 13.20 hod. jsme se sešli všichni na nádraží. Já (Bláboš), Koksík, Kolík, Vašek, Sněhulák, Mamut, Kyblin a Kecal přijel až později rovnou na chatu. S Kolíkem na nádraží přišel jeho pes Tim, aby se s ním rozloučil. Jenomže pak se to zvrtlo a pes jel najednou s námi. Tak asi za deset minut byli všichni včetně Tima na cestě do Bednárce.

Když jsme dorazili do zastávky, připravili jsme se a vyrazili. Na cestě jsme hráli různé hry a skvěle jsme si popovídali o různých věcech. Šli jsme zkratkou, po silnici by to byla pěkná dálka. Když jsme dorazili do chaty, všichni si odpočinuli, já, Mamut, Kolík, Sněhulák a Kyblin jsme vyrazili ke studánce. Po příchodu jsme zjistili hroznou věc. Studánka protékala tudy, kudy vůbec neměla. Vrátili jsme se do chaty a Kyblin se Štěpánem se vrátili zpátky, aby studánku zpravili. Tím pádem jsme já s Mamutem dostali úkol jít do vsi napustit vodu. Bylo to docela těžké, protože skoro nikdo nebyl doma. A když už byl, řekl radši, že není domácí. Tak jsme obešli půl vsi, než jsme vodu napustili. Venca se po nás už sháněl. Dvakrát mi volal na mobil. Za chvíli jsme se ale vrátili. Všichni jsme udělali nějaké dřevo a my, kluci jsme šli hrát hry. Hráli jsme spoustu zajímavých her, jako třeba pískanou, na schovku a další. Když jsme už nevěděli co a začali zlobit vedoucí, tak nás Vašek vzal do chaty dovnitř. Chvíli jsme hráli na kytaru a pak jsme šli s klukama ještě chvíli k venkovnímu ohni, který jsme si sami museli rozfoukat. Pak jsme dostali super nápad:Co si udělat guláš?! Když jsme ho udělali, tak se mi zdál málo pepřený. Přinesl jsem si pepř a bohužel, jsem ho přepepřil. Všechny nás pak pálila pusa, ale snědli jsme ho. Pak už jsme zalezli do chaty a dělali jsme si svoje věci. Asi v půl 11 jsme šli spát. V noci nám bylo chvíli horko, chvíli zase zima.

Druhý den, když jsem se probudil, kluci už byli vzhůru a měli rozdělaný oheň. Kyblin šel do lesa udělat pár fotek. Vrátil se zpět až na oběd. Mezi tím jsme s Kolíkem a Timem šli ke studni pro vodu, když jsme zase zjistili, že neteče. Vrátili jsme se k chatě a řekli jim, co se stalo a museli zase do vsi, aby nebyla žízeň a hlavně co jíst. Než vedoucí připravili oběd, s klukama jsme se snažili po kamenech přejít řeku. Nějak se nám to nevedlo, tak jsme se brzy vrátili, protože od chaty voněl nedělní oběd. Najedli jsme se a chvíli odpočívali. Pak jsme s Koksíkem šli hrát pískanou. Dohráli jsme a když jsme se vraceli, podívali jsme se nahoru na skálu a obešli jsme obloukem chatu. Přišli jsme do chaty a museli začít balit. Pak jsme všichni vyrazili na cestu. Podle mě cesta trvala déle než včera sem. Na cestě Sněhulák ztratil sekyru a za odměnu si zaposiloval - dělal kliky. Když jsme došli k zastávce, Kyblin si kupoval jízdenku. Kolík musel taky jednu pro Tima. Čekali jsme docela dlouho a dozvěděli se zatím spoustu zajímavých věcí. Třeba, o tom, že na příštím letním táboře budeme vysazeni několik kilometrů od základny a budeme muset jít pěšky zpět tak, aby nás nikdo neviděl. Když přijel vlak, nastoupili jsme a uviděli, že na zadních sedadlech sedí bývalý člen oddílu Žabák s kámošem a hráli na kytaru. Ani se nám nechtělo odjíždět, ale cesta trvala chvíli a byli jsme zpátky - mezi lidmi. Rozloučili jsme se se všemi a odešli domů. Byl to moc fajn víkend.

Účast: Koksík, Venca, Kecal, Štěpán, Kyblin, Mamut, Bláboš, Sněhulák, Kolík + jeho hodný pejsek Tim