Tábor Fort David 2006

Kontakt na nás

31. 07. - 13. 08. 2006

Tábor Fort David 2006

První den jsme se sestrojili stany. Šlo nám to celkem dobře, ale bylo velké horko. Na večír když už byly postaveny stany, stěhovali jsme se do nich. Luk bydlel s Drakem, já s Pepkem, Komár bydlel jeden týden sám a druhý týden mu přijel Štika, Sněhulák bydlel s Pařezem a Mamut sám.

Druhý den sekal Mamut provázek sekerou. Tak si málem usekl palec na levé ruce. Sekl se až do masa. Rychle ho dovezli do nemocnice, naštěstí měl tam jenom jeden steh. Byl tři dni doma a chodil na převazy. Samozřejmě byla taky rozcvička s Kecalem. Po obědě jsme si mohli vyrábět poličky do stanů a uklízeli jsme si před stany. Večer jsem šli spát pozdě. Už bylo po desáté hodině. A taky se mnou jel můj pes Tim.

Třetí den jsem byl vybrán jako služba v kuchyni. V poledne jsme se Štěpánem dávali celty na záchod na jídelnu a po obědě jsem dodělali i celty kuchyň. Odpoledne jsme se šli koupat. Večer jsme měli jako obvykle hygienu, ale Koksík řekl: "Kdo se vykoupe v lavoru, nemusí na rozcvičku!" Vykoupal sem tam jenom Sněhulák.

Čtvrtý den sice Sněhulák nemusel na rozcvičku, ale musel pomáhal v kuchyni mazat rohlíky k snídani. Dneska měl službu v kuchyni Pařez ale po obědě se všichni šli koupat. Já jsem zůstal v táboře a pomáhal v kuchyni Koksíkovi se Štěpánem vyrábět šuple do kuchyně.

Pátý den jsme rozcvičku neměli. Protože jsme šli za Strůčou na Olšany (26 km). Celou cestu nám pršelo takže jsme na Olšany došli úplně promočení a byla nám zima! Tim šel s námi. Na Olšany jsme šli asi půl dne. K večeři nám Strůča uvařil polévku s uzeného masa a houbový guláš. Večer nám Kecal s Jiřím hráli na stropě úžasné stínové divadlo se zvířátky.

Šestý den jsem šli po obědě zpátky do tábora. A taky pršelo. Koksík se Štěpánem s námi nešli. Zůstali v táboře. Do tábora jsme šli jenom 12 km, protože autobus nám zkrátil cestu o 14 km. Do tábora jsem došli až večer. K večeři byly špagety. A taky jsme došli úplně promočení a byla nám zima, bylo jenom 15 stupňů. Dohromady jsme ušli za dva dny 36 km. I s Timem! Večer přijel Štěpánům táta a přivezl nám a vystřelil nějaké petardy. Po cestě z Olšan a na Olšany, jsme se stavili v Jednotě a tam jsme si mohli něco koupit.

Sedmý den. Ráno byla zima, tak nám Kecal řekl ať se na rozcvičku pořádně oblečeme. A při rozcvičce jsem potkali právě přicházejícího Štiku i s rodinou. Před obědem jsme hráli karty. Po poledním klidu nás všechny svolal Jiří do jídelny a přečetl nám první etapu táborové hry. Musíme udělat nějaké představení u ohně. Představení nebylo, protože hodně pršelo. Skoro každý den večer se hrálo na kytaru. Večer také byly černé kostky, a byl tam Pepek, Štika a Mamut. Všichni měli mít vlhkoměr a kopřivy. Ale protože Štika měl chřipku, tak nebyl sešlehán deseti kopřivami, ale pětadvaceti a neměl vlhkoměr. Rozsudky byly provedeny druhý den.

Osmý den. Ráno byly provedeny rozsudky. Vlhkoměr, po snídaní kopřivy. A odpoledne bylo divadlo. Divadlo měli nejhezčí Drak, Luk a Pepek. Hned po večeři jsme šli spát.

Devátý den. Ráno jsme neměli rozcvičku, ale hned hygienu. Po obědo-večeři nám Drakův táta dovezl baterky do baterky.

Desátý den ráno jsme měly další část etapové hry. Měli jsme sestrojit co nejpřesnější váhy. Po obědě bylo vyhodnocení. Naše družstvo bohužel část této etapové hry prohrálo. Za každou část etapové hry se dávaly body. A ty si počítal každý sám. Večer jsme měly přezdívkový oheň a cestičku odvahy. Tim cestičku odvahy nešel. Zůstal ve stanu a spal.

Jedenáctý den. Třetí část etapové hry bylo sestrojit křeslo pro náčelníka. Měli jsme ho sestrojit do oběda, ale nestihli jsme to. Tak jsme ho dodělávali večer, a další den ráno. Večer byly černé kostky. Pařez dostal za tři někde zapomenuté věci, pět pumpnutí do rukávu.

Dvanáctý den. Dneska jsme měli rozcvičku s Jiřím a ne z Kecalem. Odpoledne už jsme konečně dodělali křeslo pro náčelníka. Odpoledne kolem páté hodiny měl odjet Pařez a taky odjel. Večer měl černé kostky Štika.

Třináctý den. Dnes odjel Štika v 17:00. Zabalili jsme taky Mamutův stan a Mamut se přestěhoval ke Sněhulákovi, protože Pařez odjel.

Čtrnáctý den. Dnes jsem neměl rozcvičku, protože jsem byl služba do kuchyně. Mazal jsem chleby. Po snídani byla koupel celého tábora. Po obědě jsme hráli ve stanu různé hry a povídali jsme si. Večer jsme šli pozdě spát.

Odjezd. Před odjezdem jsem všechno zabalili a v poledne jsme odjeli. Tábor se mi moc líbil a už se těším na další.

Účast: Tim, Kolík, Mamut, Luk, Drak, Pepek, Komár, Pařez, Štika, Sněhulák, Jirka, Kecal, Štěpán a Koksík.