nic
Kontakt na nás

13. - 14. 06. 2015

Dvoudenní výprava do Lásenice

Výprava začala v 9:00 u klubovny. Hned potom co jsme se tam všichni sešli tak jsme odešli. Šli jsme po městě kolem zámku. Když jsme vyšli z Hradce tak jsme si dali pauzu. Procházeli jsme vesnicemi, městy a přitom jsme měli pauzy na pití a jídlo. Když jsme došli na místo tak jsme si dali pauzu na pití. Hned pak jsme šli sbírat chrastí a klacky Toff a Korýš rozdělali oheň. Tak jsme šli hned opékat -.../.-/-.../../.../---/...-/-.-/-.--// ( špekáčky ). Potom jsme šli hrát městečko Palermo. To jsme hráli asi 1 hodinu. Šli jsme do obce a tam jsme měli nanuky a šli jsme pryč hrát hry. Šlo o to že skauti rozdávali poštu do stanovišť : Nemocnice, Střelnice, Radnice, Policie, Pošta, Nádraží. Bylo to na Černíny a Vítkovce a byla změna, že Balvan ( já ) už nepatří k Vítkovcům ale k Černínům. Když jsme se vraceli tak začalo pršet. Došli jsme do chaty a šli jsme večeřet. V 22:00 byla 2 druhá večeře dojedli jsme postavili stany. A ve 23:00 byla večerka a šli jsme spát. Při usínání jsme hrozně řvali. V 7:30 jsme se vzbudili a šli jsme na rozcvičku. Byl limit 5 minut na sbalení věcí. Potom odešli. Pak jsme procházeli opět vesnicemi. A potom v jednom městu jsme se koupili nanuky. Došli jsme na autobusovou zastávku a jeli jsme do Hradce. Na nádraží jsme se rozloučili a šli jsme domů.

V 9:00 se vyrazilo ze skautské klubovny. Když se dorazilo k Lásenici ,tak jsme rozdělali oheň. A z Lásenice jsme šli k lesu,kde jsme hráli hru ,kterou nám vedoucí připravili. Na večír jsme postavili stany a hráli jsme Městečko Palermo. V neděli jsme poskládali stany a vyšlo se na autobus. A nakonec jsme dojeli autobusem do Jindřichova Hradce a rozloučili jsme se.

V sobotu jsme se sešli v 9 hod. v klubovně, přivítali se pokřikem a vyrazili na túru. Tak po čtvrt hodině byla přestávka na pití, protože bylo horko a dělali jsme další a další přestávky. Asi tak v půlce túry Korýš a Mikuláš chytali zajíce. Když jsme došli k chatě tak jsme rozdělali oheň a opekli buřty, to byl náš oběd. Po chvíli jsme zašli na zmrzku a potom jsme hráli hru. Měli jsme doručovat na různá místa dopisy,telegramy a balíky. Když hra skončila začalo pršet a my šli zpátky do chaty. Dostali jsme večeři a hráli hru, kdo pane já pane a potom byla večerka. Převlékli jsme se a ulehli do spacáků. Ráno byla rozcvička, potom snídaně a už byl čas se sbalit. Cestou na autobus jsme se stavili na nanuka a potom už jsme jeli domů. Výprava se mi líbila.

Účast: Luk, Pepek, Kecal, Drak, Balvan, Čak, Qído, Pady, Vítek, Toff, Korýš, Mikuláš