Dvoudenní výprava

Kontakt na nás

20. - 21. 06. 2015

Dvoudenní výprava na Fort David

V 8:00 hod. jsme měli sraz u klubovny, nakládali jsme podsady na tábor a strašně pršelo. Pak jsme nasedli do auta a jeli na Fort David. Po příjezdu jsme vyložili věci a Jans a Maty rozdělali oheň. Pak jsme postavili stany, naobědvali jsme se a šli jsme do Sedla. Tam jsme hledali balíčky, ale ani jeden tým je nenašel. Od 9 večer byl zákaz vycházení a šli jsme partyzánským pochodem - 10m běželi a 10m šli. Potom jsme se šli zamaskovat do keře a vyrazili za partyzány. Museli jsme se dostat přes hlídku - Kecala. Náš domov byl Luk a partyzán byl Pepek. Kolem 22 hod. jsme šli na Fort David. Protože jsme byli všichni mokrý, museli jsme se převléct a jít spát. Ráno jsme si sbalili věci a šli jsme na snídani - topinky a chleba s marmeládou. Potom jsme vyšli skrz les na zastávku a autobusem do J. Hradce. Pak jsme se přivítali s rodiči a nechali jsme se odvézt domů.

VÝPRAVA SE MI MOC LÍBILA

Výprava začala v 8:00 u klubovny. Kde rodiče pomáhali se stěhováním podsad. Vše jsme naskládali a jeli jsme na tábor. Na táboře jsme chvíli čekali než přijedou s podsadami. Potom jsme šli vykládat. Vyložili jsme všechny podsady. Potom šli 2 rozdělat oheň a udělat čaj mezitím ostatní odnášeli barely s vodou. Hned potom jsme šli stavět stany - 1 stan : Já, Vítek, Toff, Korýš. - 2 stan : Pady, Mikuláš, Čak. - 3 stan (postavili si ho u ohniště (sami)) Maty, Jans. Pak byl oběd dělali se polévky a buřty. Potom jsme šli k rybníku, kde se koupeme. Jak mile jsme se vrátili byla malá pauza. Pauza skončila a šli jsme do Sedla kde byla další hra na Černíny a Vítkovce rok 1945 2.světová válka Kecal = Německý policista. Šlo o to kdo doručí víc balíků nikdo nevyhrál. V 21:00 byl zákaz vycházení z domu. Potom jsme šli pryč bylo po 21:00 tak jsme šli tak, že 10 m běh 10 m chůze takhle jsme šli docela dlouho. Když nám Pepek řekl že je někdo v křoví tak jsme z cesty vběhli do pole mezi vysokou trávu. Tam jsme se plazili na jedno místo kde jsme se ukryli a zamaskovali. Přišel Luk a řekl že jdeme přenášet balíky : 1 kraj my, střed německý policista, 2 kraj Partyzáni. Když bylo 23:30 tak jsme už šli na tábor tam jsme se převlekly a vyčistili zuby a šli jsme spát.

2 den ráno jsme se vzbudili a převlekli se a šli jsme na snídani ke snídani byly chleby s marmeládou a topinky. Uklidili jsme stany a šli jsme na autobusovou zastávku v Číměři. Šli jsme lesem a došli jsme do Číměře tam jsme si na 2 minuty sedli. Autobus stál 33 Kč asi za 20 minut jsme dojeli do Jindřichova Hradce a tam jsme se rozloučili a šli domu.

Účast: Koksík, Venca, Kecal, Luk, Pepek, Maty, Pady, Jans, Čak, Balvan, Korýš, Vítek, Toff a Mikuláš