nic
Kontakt na nás

11. - 12. 03. 2017

Dvoudenní výprava do Okrouhlé Radouně

Sešli jsme se na vlakovém nádraží, když přijel vlak, tak jsme jeli do Nekrasína a tam vystoupili. Šli jsme do jedné chalupy, kde jsme měli spát, když jsme tam došli, vybalili jsme si věci a dali si oběd. Potom jsme šli na hru, když jsme dorazili na určité místo, tak nám vysvětlili hru. Když jsme šli, tak jsme se zastavili a zahráli si pískanou, abychom dostali indícii k místu, kde je mapa muničního skladu. Pak jsme zase šli dál a zas jsme se zastavili a dali si svačinu. Když jsme dojedli, tak jsme se rozdělili na dvojice a měli jsme rozdělat oheň. To se bohužel žádné dvojici nepodařilo. Tak jsme museli udělat jeden splečný. A šli jsme zas dál a potom jsme se zas zastavili. Rozdělili jsme se na trojice a museli jsme udělat jednomu z trojice nosítka. To se však podařilo jen jedné trojici. Potom byl už poslední úkol a to chytit Draka který měl poslední indícii, když jsme ho chytli, tak jsme ji dostali. Po cestě jsme přemýšleli, co by to mohlo být za slovo, indície byly věnec, kříž, puška a nezapomeneme. A tak jsme přišli na slovo pomník. Když jsme k němu přišli našli jsme mapu, tak jsme šli podle ní, ale u brány byl strážník a ten hrál hru Cukr, káva, limonáda, čaj, rum, bum.A když se nám podařilo prolést přes bránu, tak jsme šli opět do chalupy. Tam jsme se převlékli a měli jsme večeři. Po večeři byla hra kterou vymysleli Maty, Jonny a Skřítek. A byla dobrá, na konci jsme hledali poklad a když jsme ho našli, tak jsme šli zpátky do pokoje. Udělali jsme si hygienu a šli spát. Ráno jsme se nasnídali, poklidili chalupu a vyrazili do Včelnice na autobus. Když jsme dorazili na autobus, rozdělili jsme si bonbony a když přijel bus, tak jsme jeli domů. Výprava se mi líbila.

Výprava začala v 7:00 na vlakovém nádraží, odkud jsme odjeli v takové vlako-ponorce. Když jsme dojeli, tak se šlo do chaty Drakových rodičů. Pak jsme měli oběd, měli jsme polévku 4 chutí. Po obědě jsme hráli hru na partyzány, což trvalo až do večera. Nakonec jsem já, Skřítek a Jonny prezentovali hru, kterou jsme si připravili s názvem Enigma. Druhý den jsme po snídani šli na autobusové nádraží ve Včelnici, odkud jsme jeli domů.

Sraz v 7.00 na nádraží jindřichohradecké úzkokolejky (to bylo v sobotu), odjeli jsme ponorkou na zastávku u Dolní Radouně z ní jsme šli do Okrouhlé Radouně pěšky, cestou jsme šli kolem vysokého vedení, tak jsme se tam zastavili na svačinu, potom jsme pokračovali až do Okrouhlé Radouně. Když jsme tam došli, tak jsme sešli z kopce a ubytovali se v Drakově chalupě, dali jsme si oběd. Po obědě jsme šli na hru a hráli jsme si na partyzány. Když jsme se vrátili, tak už byl večer, dali jsme si večeři. Po večeři jsme s Matym a Jonnym měli připravenou hru. Po hře jsme šli spát. Ráno jsme si dali snídani (mňam). Po snídani jsme si sbalili krosny a odešli. Šli jsme do Nové Včelnice a tam to skončilo. Konec 11.56 na autobusovém nádraží v JH (neděli).

Účast: Pepek, Luk, Drak, Maty, Qído, Skřítek, Jonny, Májka, Ota, Myšák, Matyáš, Kuba, Zoubek