Roverská výprava

Kontakt na nás

27. - 30. 07. 2003

Prázdninová Šimárna

1.den )) ve znamení vossssssss ((

Tato výprava byla plánovaná velmi dlouho. Měli jsme netradiční sraz -- Hypernova. Toto místo nebylo určeno náhodou, ale plánovali jsme velikánský nákup potravin na celý týden. Nákup se zdál velmi pestrý, i když se později ukázaly malé nedostatky, ale my jsme si jako vždy poradili. Cestou na nádraží jsme se stavili u Ferda doma. Pomazlili jsme se s jejím psíkem Benjim (který s námi už jednou na Šimárně byl, ale tentokrát nejel), podívali na krásný výhled z balkonu a sbalili žraso. Ve vlaku se nedalo moc sedět, jelikož by se nám zapařili zadnice :-( Cesta na Šimárnu byla velmi zajímavá. Ťapali jsme po louce a Ferdu píchla vosa do chodidla a v zápětí píchla i Vaška. Byla to divná louka. Hovada byla maximálně přerostlá a vosy šílené. Po příchodu na Šimárnu jsme čekali před chatou na šimárníka Šimona (nemohl s náma jet, protože byl zaneprázdněn pomáháním otci). Po chvíli se, ale vynořil z lesa -- ANO byl to on šimárník. Zabydleli jsme se a šli k ohni hrát na kytaru. Nevím kdo dostal nápad jít se vykoupat na blízké koupaliště, ale šli jsme všichni kromě Šimona. Koupaliště se nacházelo na nám zakázaném místě -- v lázeňském areálu, ale my máme rádi adrenalin:-))) Voda byla krásně osvěžující, rochnili jsme se tam jak lochneska za úplňku (bylo totiž kolem 23:00 hodiny). Po návratu jsme si ještě zopakovali hru na kytaru a v časných ranních hodinách jsme se odebrali do tepla spacích pytlů.

2.den )) ve znamení spánku ((

Brzo ráno odešel Šimon na své lesní toulky přírodou. Po snídani kluci vytáhli kytary a chatu zaplavily libé tóny. Pokročilo to tak daleko, že jsme začali vymýšlet vlastní písničku na téma táborové hry -- velice se nám zdařila – ostatně posuďte sami: Píseň Ostrov snů

1. Na ostrově Wakijan žije domorodců klan

Koupou se v Schupagawě a pak se válí v trávě.

Na břehu jezera We Wayatag se raduje

Nachytal dnes spoustu ryb budou mít večer co jíst.

Ref: 3x Ó Wakijan, ó Wakijan, ostrov snů.

2. A do své chýše v lese Keya svou nůši nese

Žije tam osamělá je to už stará žena.

Vítr dnes ale fičí po moři loď k nám frčí

Jsou to zlí osadníci chtěj nám vzít nůž i lžíci.

Ref: 3x Ó Wakijan, ó Wakijan, ostrov náš.

Dokonce Ferda s Cintou k ní vymysleli velice originální choreografii. Jak jsme tak byli v tom dobrém rozpoložení vyndali jsme prostěradla a šili jsme si obleky na táborovou hru. Při práci nám vyhládlo a tak jsme si k obědu udělali gulášek s bramborami -- mňam!!! Umyli jsme nádobí a udělali si polední klid -- šli jsme si lehnout a aby nám to nebylo dlouhé zahráli jsme si hru na sendviče a potom jsme byli tak vyčerpání, že jsme všichni čtyři usnuli. Probudil nás až jakýsi hlas: CO DĚLÁTE VY BLÁZNI??? byl to Šimon, který se vrátil z pochůzek a myslel si, že jsme od rána ještě nevstali, protože nás takhle i ráno opustil:-)))) Šimon přišel s návrhem, abychom se šli vykoupat, do asi 3 km vzdáleného rybníka (Nový rybník). Na cestě k rybníku našel Vašek stříbrný dámský náramek a obdaroval jím Ferdu, za chvíli našla Ferda veliké posuvné měřítko a obdarovala jím Vaška:-))))) Voda byla teplá, ale čistota nic moc. Po návratu jsme si dali super večeři -- luncheonmeat s cibulí + chléb, čaj a k tomu jeden hrbolatý okurek. Pak jsme šli chvíli hrát na kytary, ale únava nás přemohla brzy tak jsme zalehli.

3. den ))ve znamení dobrého jídla((

Ráno se Ferda probudila jako obvykle kolem 10:30 hod. Kromě spáče Vaška byli už Cinta s Kecalem vzhůru a Šimon zase kdesi v lese. Věta: Vstávejte! Je snídaně. Nás ihned vytáhla ze spacáků. Posnídali jsme chléb s paštikou, buchty, jablko a chléb s marmeládou a výborný čaj. Po snídani se naši dva bratři (Kecal a Venca) sebrali a šli ke studánce pro vodu. Já a Cinta jsme zatím umyly nádobí. Potom jsme ještě domýšleli zbytek táborové etapové hry -- celkem úspěšně. Pak se hladový Kecal rozhodl, že uvaří oběd -- nudlový čínský vývar. MŇAM, MŇAM. Na to jsme si dopřávali poledního klidu -- hra na kytaru, zpěv, jídlo ... Během poledňáku stihl Kecal ještě protelefonovat skoro celou baterii u mobila a Vaška bodla pro změnu vosa do nohy. V 19:45 jsme se se slzami v očích rozloučili s naším jediný dospělým členem Vaškem, který odkráčel na vlak do J. Hradce, jelikož jde zítra ráno k lékaři. My jsme si sedli k ohni a Kecal hrábnul do strun. Kolem 22. hodiny se vrátil Šimon. Protože nám zbyly brambory hodili jsme je do popela. Byly opravdu k sežrání Tentokrát jsme šli spát velmi brzo (asi ve 23:00), protože jsme plánovali, že ráno vstaneme v 6:30 hodin. abychom stihli vlak do J. Hradce.

4. den ))ve znamení příjezdů a odjezdů((

Ráno jsme vstávali podle plánu v půl sedmé. Po probuzení jsme se pustili do balení a úklidu. K snídani jsme pojedli zbytky. Když jsme usoudili, že je všechno OK vyrazili jsme na vlak do Jihlávky. Do J. Hradce jsme přijeli kolem půl desáté. Na nádraží jsme si řekli: Tak zatím!!