Roverská výprava

30. 07. - 01. 08. 2003

Kamenný Malíkov III

1.-2. den

Pokračováním našeho týdenního putování byla výprava do Kamenného Malíkova. Sraz jsme měli v 17:15 na vlakovém nádraží, odkud jsme vyrazili do obce Bednárec -- ovšem už bez Šimona. Do Malíkova jsme dorazili asi v 19 hodin. zabydleli jsme se v chatě, uvařili chutnou nudlovou (čínskou) polévku a poté jsme hráli na kytary. Asi ve 23 hod. nás přijeli na kolech navštívit naši dva starší bratři KOKSÍK a SLON. Spát jsme šli kolem 2:30. Ve čtvrtek (ráno) jsme se vzbudili asi v deset. Posnídali jsme a pak Cinta, Ferda a Venca začali batikovat svůj šat na táborovou hru. Kecal, Slon a Koks mezitím hráli na kytary a krásně zpívali. Pak nadešel čas pozdního oběda. Svého řemesla se samozřejmě chopil náš oblíbený kuchař Slon. Měli jsme kolínka s masem (MŇAM). Asi v 16:30 nás musel opustit náš milovaný Bc.Mgr. Koksík, který se vydal zpět domů. Kecal a Slon šli načepovat pitnou vodu. Když se vrátili Slon šel připravovat večeři -- obložené chleby, zatímco my (Kecal, Venca, Cinta a Ferda) jsme blbli na trenažeru do manželství -- lávka přes řeku. Po večeři jsme hráli stolní hry, karty a seznamku. Samozřejmě jsme také hráli na kytary a zpívali. Spát jsme šli asi v půl jedné. Když jsme byli již v polospánku, začal nádherný, zvučný Slonův koncert. Museli jsme ho vzbudit a otočit, protože to chrápání se opravdu nedalo vydržet!!! Usnuli jsme spokojeně kolem druhé hodiny!!

3. den

Ráno jsme chtěli vstávat kolem osmé hod., abychom si uvařili puding, kteý se nám nepodařil udělat předešlý večer, protože začali nehorázně kouřit kamna ("kuc, kuc, kuc"). Pak jsme si to, ale rozmysleli a spali jsme do devíti. Provizorně jsme se nasnídali a začali uklízet -- klepat deky, zametat ... Když už jsme byli na odchodu, Slon zjistil že mu ušlo kolo, které včera pracně s Kecalem spravovali. Šel si ho tedy do vesnice nahustit. Cestou na nádraží jsme docela chvátali -- chvilkama jsme i běželi. Kecal se zažral do chůze natolik, že jsme ho úplně ztratili z dohledu. Setkali jsme se s ním až na nádraží. Přišli jsme skoro na poslední chvíli. Do vlaku jsme nastoupili úplně splaveni. Potkali jsme tam Dušana, Klíšťáka a Jezevce -- vraceli se s čundru na kolech. V Hradci jsme šli všichni na zmrzlinu -- Slon nás pozval, ale zjistil že si doma zapomněl peníze :-)))))) (zacvakal to Kecal). Po zmrzlině jsme se rozešli a frrrr domů sbalit si věci na tábor.

V sekci Fotoalbum je pár fotek