nic
Kontakt na nás

12. - 14. 02. 2016

Víkendová výprava do města Písek

Začali jsme v pátek a jeli jsme vlakem, ve kterém jsme luštili šifry o významných místech v Písku, ubytování bylo v pronajaté klubovně. Druhý den jsme chodili po památkách a četli jsme ty šifry, to nám zabralo celý den, když jsme to dodělali, šli jsme do klubovny a vařili jsme domácí buřtguláš. Potom byla bojovka - hledání pokladu, který byl skittlesky. No a je neděle a jedem domů. Bylo to skvělé.

Sešli jsme se v 14:20 na vlakovém nádraží. Ve 14:40 jsme odjížděli do Protivína, protože tam jsme přesedali na vlak který jel do Písku. Vystoupili jsme v Písku, tam jsme šli do klubovny Junáku. Po chvíli jsme došli ke klubovně a ubytovali jsme se. Hned jsme odsunuli stoly, aby jsme uvolnili místo na spaní.

Večer jsme hráli karty a Bang. Asi po 21:00 jsme dohráli Bang a připravovali jsme si ležení. Spali jsme od zdi: Maty, já, Jonáš, Pady, Májka, Luk a Pepek. V 22:00 jsme měli večerku. Tak jsme šli spát. Ráno jsme se probudili a sbalili věci, potom jsme měli rozcvičku, asi po 7 minutách jsme si šli čistit zuby.

Sbalili jsme si batůžky a šli jsme do města. Procházeli jsme památky: Barokní radnici, Morové sousoší, kamenný most, dům číslo 85, hrad, Putimská brána atd. Potom jsme šli zpátky do klubovny. Já a Jonáš jsme šli připravovat polévku která bude k obědu. Vodu jsme ohřívali přes 30 minut. Naštěstí jsme polívku uvařili. Dali jsme si oběd a šli do Sladovny.

Přišli jsme do Sladovny odložili si batohy a bundy a šli do prvního patra. Tam byl kvíz o pohádkách, vlastně celé patro bylo o pohádkách a spisovatelích. Šli jsme do dalšího patra tam byla malá planeta byly tam: náboženství, školní třída, kostýmy, kuchyně. Prostě jsme tam moc blbli. V další patro se jmenovalo Dobrodruzi. Jako první co tam byl vlak potom loď co se nakláněla podle toho kolik je lidi na jedné straně. Další tam byl malý podchod k maskám.

Asi po chvíli jsme šli ven tam jsme si dali svačinu a šli nakupovat. Nakupovali jsme na buřtguláš, po chvíli jsme nakoupili a šli zpátky do klubovny. V klubovně jsme si odložili věci a šli vařit, museli jsme: oloupat cibuli, oškrábat brambory, nakrájet cibuli a brambory, nakrájet buřty. Vše jsme potom vařili ale nakonec všechno dopadlo dobře. K večeři jsme si ho dali a šli umývat nádobí. Umyli jsme nádobí a hráli karty a Dračí doupě.

Večer nám Luk řekl že máme jít hledat poklad. Tak jsme hledali nakonec jako poklad byly Skittles (bonbóny). Tak jsme je vzali do klubovny, připravili si spaní, vyčistili zuby a šli spát.

Ráno Maty s Padym dělali snídani. Nasnídali jsme se, sbalili jsme si krosny, zahráli jsme si Bang a šli na nádraží. Tam jsme si mohli koupit horkou čokoládu. Když přijel vlak tak jsme nastoupili a dali jsme si svačiny. Tak jsme jen přijeli do J. Hradce rozloučili se a šli jsme domů.