nic
Kontakt na nás

05. - 14. 07. 2018

Zápisy z letního tábora Fort David 2018

Den 1.

Dneska jsme přijeli. Hned jsme se ubytovali v podsadových stanech v vybalili si karimatku, spacák atd. Pak chystali kroniku a zahajovací oheň. Lámali chrastí. Dělali polena na patra ohně. Připravovali lavičky a ohniště. Pak měli svačinový oběd, to byla paštika a pečivo. Potom uklízeli kolem ohně a oheň ještě§ dodělávali, pak měli klid a potom šli na zahajovací oheň potom šli na hygienu a spát.

Májka, Myšák

Den 2.

Ráno jsme se všichni vzbudili a šli na rozcvičku. Po rozcvičce byla snídaně a etapovka. V etapovce jsme hledali věci (Kotlík, lunchmeat). Po etapovce jsme měli oběd. Po obědě byla druhá část etapovky , kdy jsme vynášeli věci do kopce. Potom byla večeře. Po večeři bylo volno a potom jsme šli spát.

Roháč

Den 3.

Ráno se plnili tresty jsko třeba ešus do rukávu. Odpoledne jsme se šli koupat, večer jsme hráli s Myšákem, Čakem, Mimoněm a zoubkem hráli Bobíka a k obědu jsme měli brambory a kečupem a k večeři výborný chléb.

Zoubek, Mimoň

Den 4.

Den začal rozcvičkou v 7:35. Doběhli jsme ke stanům a byla hygiena. Po hygieně byla snídaně – chléb s medem. Po snídani byl turnaj v Bobíku, hráli všichni proti všem. Mistr Bobíku je Čak a Velký Mistr bobíku je Drak, který zvítězil nad Komárem. K obědu byli těstoviny na sladko. Koupání bylo po obědě a u rybníka byla soutěž v uzlování. To jsem vyhrál já. Druhý byl Čak a třetí Myšák. Na večeři byla hrachová polévka s chlebem. Večer jsme hráli Městečko Palermo.

Jonny

Den 5.

Když jsme vstali, tak jsme měli rozcvičku, pak měli hygienu a potom měli snídani, mléko s lupínkami. Potom jsme cvičili morseovku, pak měli oběd. K obědu byla čočka s vajíčkem. Pak jsme se balili na přespání v přírodě a odcházeli. Když jsme přišli na bídu, postavili stany a měli etapu, museli jsme se dostat z Bombaje do Nakpuru. Pak jsme hráli Městečko Palermo.

Májka, Myšák

Den 6.

Ráno jsme se vrátili z přespání v přírodě. Pak jsme se učili balení batohů. K obědu jsme měli česnečku a jako hlaví jídlo nudle, pak jsme měli odpolední program s Číňanem. S Číňanem jsme hráli hry jako třeba Dámu, šifry, a nosili svíčku. Etapovku vyhráli v Modrém Blesku. Večer byly Kostky a Bank Fort David. K večeři byla Bramboračka a topinky z Komárovy kuchyně. Po soudu se šlo spát.

Roháč

Den 7.

Ráno po snídani jsme my Senioři (Čak, Jonny, Roháč) šli spát, protože jsme v noci měli výsadek. Mezitím co jsme spali tak Junioři (Májka, Zoubek) pomáhali Lukovi že mu drželi dřevo. Před obědem jsme se vzbudili a šli jsme na oběd. Po obědě a poledním klidu byl výlet do Sedla kde probíhala pátá etapa – Yokohama, Při které jsme museli v Sedle vyměňovat věci s obyvateli Sedla. Akorát když jsme se vrátili ze Sedla tak jsme hráli BANG!, protože pršelo až do večera. Těsně před večeří přijeli Hejkal s Míra. Po večeři běhěm osobního volna jsme všichni šli šli s Hejkalem a Mírou k vodě kde jsme stavěli přístřešek, ale běhěm toho začalo pršet, takže jsme museli jít do tábora, kde nám ukázali jak vyčistit vodu. Pak už bylo jen vyhodnocení etapové hry, Bank Fort David a táborové kostky. A potom se šlo spát.

Čak

Den 8.

Ráno místo Májky byl Denní Rádce Drak, který zapískal rozcvičku a budíček. Na snídani byl chléb s povidly, která byla trošku kyselejší, ale byla dobrá. Dopolední program bylo vaření s Drakem na visutém ohništi je trjnožka, která nesla kotlík, ve kterém jsme dělali oběd – těstoviny se staročeským gulášem. Po našem obědě byla etapa. Na etapě byl někdo z obou týmů a museli jsme ho vysvodobit. Na večeři jsme měli palačinky a já s Roháčem jsme měli jídlo na přání. Měli jsme 3 palačinky s ovocem a kakaem. Večer u ohně hrál Luk na kytaru.

Den 9.

Pískal se budíček na poslední rozcvičku na táboře. Později byla ranní hygiena a snídaně. Dopolení program byla poslední rozhodující etapa kterou vyhrál náš tým (Bolkovci). Hned po etapě jsme se přesunuli do Londýna a tak jsme obepluli celý svět! Etapy byly velmi zajímavé a zábavné. Mezitím co já jsem psal kroniku, tak byla příprava závěrečného ohně a turnaj v Bobíku, vyhrál Čak. Turnaj v uzlování jsem vyhrál já, bodování stanů vyhrál Čak a celotáborovou hru vyhráli Bolkovci (Jonny a Roháč), Pouze o 1 den spaní bylo v ,,Gumáku¨.

Jonny

Den 10.

Ranní budíček provedl Komár boucháním lžící do ešusu. Po budíčku bylo balení a vyklízení gumáku. Já se zoubkem jsme uklízeli kolem stožáru a ostatní uklízeli kolem ohníště a stan. Ke snídani byla bábovka a perník. Následně si pro Juniory jezdili rodiče a vedoucí a Senioři uklízeli tábořiště. Až vše bylo hotovo jelo se domů.

Účast: Pepek, Luk, Drak, Komár, Čak, Jonny, Roháč, Zoubek, Mimoň, Májka, Myšák, Koul