Vánoce

Pár odkazů
Kontakt na nás

26. - 29. 12. 2003

Povánoční a silvestrovská výprava na Slonovic chatu

Tato akce probíhala ve dnech 26.12.- 29.12.2003. a 30.12 - 1.1.2004!

První část akce

Z Jindřichova Hradce, od Žižkových kasáren jsme odjížděli v pátek 26. prosince (na Štěpána) v 17:22 hod. Protože už byla velká tma, Koksík uplatil řidiče cukrovím a ten nám zastavil poblíž chatové osady a my jsme snadno došli až na chatu, která se nacházela nedaleko obce Horní Pěna! Vybalili jsme si zásoby jídla od maminek, najedli se a ještě ten večer hráli na kytary. Spát jsme šli pozdě večer (vlastně už ráno):) Druhý den dopoledne dělali Koksík se Slonem oběd a ostatní využili krásného ledu na ,,Pěňáku,, a utekli bruslit. Na ledě jsme si užili hodně srandy, protože nám to všem velmi šlo:) Kecal a Lenka sice brusle neměli, ale to nevadilo, alespoň si zatím pěkně zaklouzali. Navíc, když měli bruslaři bruslení dost, půjčili je těmto zapomětlivcům, ze kterých se stal ve chvíli nádherný taneční pár :)) Všichni jsme se pak ale šťastně a bez jakýchkoliv zranění vrátili zpět na chatu! Po obědě, který byl vynikající, jsme si udělali malý výlet na naše bývalé tábořiště Smrčka. Byly jsme docela dost překvapeni. Vše co šlo bylo rozkradeno - (tyče na tee-pee a na bránu, rozhledna a dokonce i stromy. Kluci si zde zavzpomínali na staré časy a holky mezitím sháněly výzdobu na večerní rozdávání dárků.

Po návratu na chatu jsme chvíli odpočívali a pak zase jedli a jedli:)Potom jsme si sedli a začali rozdávat dárky. Všechny byly originální a velmi pěkné - děkujeme zapomětlivcům za lízátka - byla dobrá kluci. A jak jsme tak rozbalovali ty dárečky, zpívali jsme také pěkné koledy:) Nejkrásnější dárek obdržel zřejmě Kecal:)) Kolem půlnoci, k mé nelibosti kluci rozhodli, že připraví stezku odvahy. Následoval tedy noční pochod k nedaleké pumpě - byla mlha, že by se dala krájet ale kupodivu všichni svůj úkol splnili:) Některá děvčata - nebudeme jmenovat:)přišla však krapet vyděšena:))Po půlnoci Slon rozdal všem prskavky, a tak jsme šli k rybníku, udělat si malou předsilvestrovskou oslavu. Poté přišla na řadu opět kytara. Po vyčerpávajícím hraní mistra Kecala, Koksíka a Venci se ulehlo do postelí. Ráno 28.12. nás již opustila Cinta, protože musela jet k babičce a my jsme pak podnikli další cestu, ovšem tentokrát na tábořiště u obce Sedlo, kde budeme možná tábořit! Dlouho jsme jej nemohli najít, ale nakonec( po dlouhém telefonátu se Strůčou), se to povedlo. Slon s námi nemohl ze zdravotních důvodů, a tak nám mezitím připravil opět skvostný pokrm:) Po vydatném jídle nastal čas povinného odpočinku. Nebudete tomu věřit, ale nastoupila zase Kecalova kytara, která byla uložena do obalu teprve v ranních hodinách a chatou se opět začal rozléhat song všech songů ...Jeden mlynář dceru měl... V pondělí ráno začínal bohužel již úklid č.1! Po úklizení chaty se vyšlo na zastávku. Odjeli jsme ve 12:55 hod. - směr J. Hradec ale ne nadlouho:)

Druhá část akce

Druhá etapa se konala od 30.12.2003 - 1.1.2004. Na toto pokračování skvělé pohodové výpravy se sjeli všichni kromě naší Cintičky:) Slon, který původně také již neměl jet už na nás( Koksík, Lenka, Kecal)ale čekal na chatě. My jsme totiž přijeli již v úterý večer! V noci jsme pak shlédli velmi zajímavý film, který v nás zanechal hluboké dojmy:) Venca s Ferdou přijeli až ve středu - na Silvestra - dopoledne. Celý den hustě sněžilo a krajina ale i naše chatka se ponořila do krásného bílého závoje:) Kolem poledne jsme se naobědvali a jelikož jídla bylo přes celé odpoledne mnoho, tak se rozhodlo, pouze proto, aby vytrávilo, že se půjde stavět sněhulák. Sněhuláci byli však z nás. Zkoulovali jsme se všichni až do mokra:) Pak nastal zlatý hřeb večera - Kecal a Koksík se dohodli, že přeběhnou zasněžené náměstíčko, které bylo před chatou, jen ve spodním prádle a bez bot. Svoje rozhodnutí splnili. Najednou se přiblížila půlnoc. Přípitek byl skromný a milý! Slon nevynechal pozorování ohňostroje:)) Následovala dobrá nálada a plno humorných příběhů!! Ráno se muselo brzo vstávat, jelikož nám jel autobus již v 9:15. Ale jelikož jsme se vzbudili až kolem půl 9 a o odjezdu ve čtvrt na 10 jsme si mohli nechat tak akorát zdát:)Nakonec jsme byly nuceni vyrazit zpět do J.Hradce vstříc novoročnímu obědu pěšky:) Alespoň jsme se pěkně prošli - pozn. Venca byl málem napaden nervózním silničářem - asi se mu smíchala sůl s pískem:))) Celá akce byla naprosto skvělá a musela být tedy i náležitě zakončena:)

Nakonec se to skvěle podařilo Koksíkovi, který nikdy nezklame:), větou ,,ICHDULAMPEFAHREN,,